2014. november 6., csütörtök

Családtisztitó Blokkoldás után: Amikor az angyalok" letiltják" a bankszámlát





Kedves Gabi, 

ismét szeretném leírni a tapasztalataimat, ami a múlt héten történt. 

A fejfájásokról már beszámoltam. 
A hét közepén Édesapám írt, hogy ha tudok, akkor segítsek anyagilag. Megírtam neki, hogy nem igazán tudok, mert így sosem fogom tudni visszafizetni a hiteleimet, stb. :( megírta, hogy igazam van és hogy bocsánat... azaz nem én lettem a "rossz gyerek". Én viszont szörnyen éreztem magam. Lelkileg tipródtam nagyon. Még a munkára sem tudtam odafigyelni. Azon aggódtam, hogy ha kér, akkor megint nagyon határidős már pár fizetés és tudnék adni... 
Utána ez nem volt téma, de én nagyon szarul voltam ettől. Aztán örömmel vettem, hogy Édesanyámat megint hívták munkára (egy kisgyerekre vigyáz, de ugye ez alkalmi, ergo nem lehet fix pénzre számítani belőle). Édesapám pedig hosszú idő után el tudott adni hétvégén egy gépet, aminek a pénzéből pár lyukat be tudott tömni. Ettől kicsit megkönnyebbültem. Remélem ez attól van, mert a segítség és a blokkoldás beindult nála. 
Ami meglepett, hogy Édesanyám egy negatív szót nem mondott a múlt héten .. legalábbis nekem nem. Amikor beszéltünk, jó hangulatban volt és semmi lehúzó téma nem jött elő. Remélem nem csak felém, hanem a többiek felé sem. 
Pénteken velem egy nagyon abszurd dolog történt. A bank zárolta a számlámat egy felfoghatatlan ügyre hivatkozva, amihez sztem semmi joguk nem volt. (nem nyilatkoztam egy tarifaváltásról 10.31-ig, bár az kiderült, mikor telefonon vitáztam velük, hogy az értesítőlevél ez ügyben visszament hozzájuk) Szóval hétvégén annyi pénzem volt ami a pénztárcámban... és azon filóztam h kitől kérjek kölcsön, ha nem jövök ki abból a pénzből. Hihetetlen.. van pénzem és nem férek hozzá. Persze így adni se tudok, úh tanítójellege van a dolognak. Bár bosszúság is, mert most mehetek reklamálni, hogy valahogy oldják fel a zárolást (bár az tuti h fogyasztóvédelemhez fordulok az ügyben) 
Mivel hétvégére lebetegedtem, így nem volt szükség kölcsön kérni, mert nem költöttem semmire. Ez a betegség is olyan fura... megfázásos tünetek, de semmi komoly.. fejfájás, fejzúgás, füldugulás, egy kicsit folyik az orrom, de inkább olyan erőtlen voltam. Ami nem tipikusan betegségi tünet, hisz ha beteg az ember, akkor fájnak a végtagok, nekem viszont az nem volt. Csak fáradt és álmos voltam. Úh szinte 2 napig csak feküdtem és aludtam. Nem tudom, hogy ez lehetett-e vlmi tisztulási folyamat, vagy tényleg csak valami nyavalya kapott el. 
Ami viszont még inkább felfoghatatlan számomra, hogy a pasi akit már rég a szívembe zártam (meséltem Neked, h úgy érzem ő a nagy ő, őt láttam a családfás meditációban is) pénteken megint rám írt. Péntek estétől szombat du-ig sms-eztünk... ami nagy szónak számít szerintem. (főleg, hogy még csak most lépett ki a házasságából és ehhez képest már másodjára ír rám). Úgy érzem hogy ez a közeledés nem a fizikai szükségletei miatt van, hanem tényleg nekem szól... hathatott rá is a tisztítás?! :) 

Szóval összességében azt hiszem igen gyorsan beindultak a dolgok, amit nehéz kicsit megélnem most (a lelki tusa és a betegség lenyom), de tudom hogy ez a folyamat része, úh ki kell bírni. 

Vasárnap találkozunk!

Szép napot kívánok! 
Tünde 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése