2013. november 14., csütörtök

Sok mindenben változtam,és megváltozott a környezetem




Kedves Gabriella!
Júniusban jártam nálad,,az eddig történteket leírom neked.. Úgy érzem, hogy elértem egy olyan életszakaszomba érkezett  amikor elmentem hozzád hogy teljesen tanácstalan voltam,a  munkámban nem ismertek el,egy  láthatatlan ember voltam  a férjemmel nagyon rossz volt a kapcsolatom. Elmentem hozzád karma oldásra,ott amiket mondtál megdöbbentett honnan tudod rólam ezeket a dolgokat, és annyira boldogan távoztam tőled,amilyen tanácsokat adtál megerősített.
Már másnap látszottak a változások. Éreztem amikor felkeltem mosolyogtam, kedvem volt mindenhez,bementem dolgozni,a kolléganőm  meg is jegyezte nap végén mintha kicseréltek volna .Az ebédlőben észre vettek köszöntek üdvözöltek ami ez előtt sose volt. Csináltam a   gyakorlatokat amit adtál és a férjemmel kapcsolatba másfél hónap múlva jelentkezett a változás .Addig amikor hazaérkeztünk szia ,mit főzzek,itt a ruhád,ennyibe kimerült a kommunikáció.  Egy   nap mentem haza és már messziről éreztem hogy finom illatok jönnek a konyha felöl,leültetett és azt mondta ,be kell valamit vallania,el akart hagyni egy másik nőért. Kicsit mellbevágott ez engem. Elmesélte hogy nem céges utazáson volt hanem a növel egy hétvégét eltöltött és valami olyan erővel tört rá ,hogy azért érkezett meg korábban és csak gondolkodott és rá jött nélkülem nem szeretne élni. Bocsánatot kért,és kérte amit idáig nem akart,hogy  szüljek neki gyerekeket igazi családot szeretne. Azt mondtad lesz valami amit megtudok  ami elválaszt vagy mélyebbé teszi a kapcsolatot,egyből eszembe jutott ez a mondat .Beültem az autóba és vezettem kértem az angyalok segítségét mit csináljak,és ezt a stresszt vegyék el tőlem. Amikor hazaértem nem volt bennem harag düh, átöleltem és csak sírtam. Mostanra már állapotos vagyok,erre vágytam,és nagyon nagy figyelmet szentel nekem a férjem,amilyen össze törve érkeztem hozzád blokkok oldására,blokkoldás után olyan érzésem volt mintha a mázsás sulyok lekerültek volna a vállamról és most annyira kiegyensúlyozott ember lettem. Sok mindenben változtam,és megváltozott a környezetem,imádom a munkám,a férjem ,az életem. Köszönöm a sok rám szánt időt

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése