2013. november 14., csütörtök

Családi szálak tisztulása




Drága Bio Gabi J
Tollat ragadok ,azért hogy megköszönjem azt hogy az Égiek elküldtek hozzád. Leírom a mi mindenen mentem keresztül az elmúlt hónapokban. Először is ahogy az oldaladra találtam olvasgattam ,úgy vonzott mind a mágnes ,éreztem hogy bármi áron de találkoznom kell veled. Emlékszem arra gondoltam hogy én miért toporgok egy helyben .Elmentem hozzád,blokkoldásra. Nem történt semmi,gondoltam biztos nem vagyok rá alkalmas. Bár  az oldás után két napot szinte végig aludtam,és emlékeztem hogy mit álmodtam. Mert nem szoktam az álmaimra emlékezni. Utána bejelentkeztem hozzád családi párkapcsolati tiszti tásra,mert a rokonságomban  elég nagy zűrzavarok akadnak. És az én párkapcsolataim is elég viharosak ,bár most 27  éves vagyok akkor  nem volt párkapcsolatom már egy ideje. Nem egy ideje,elég régóta. Itt ezen az oldáson rengeteg információt kaptam tőled,amit majd később becsatolok .Hazaértem és az apám és az anyám meghívott minket gyerekeket a nyaralóba vacsorára,nem beszéltünk egy éve ,és nem jellemző a családra  a közös étkezések. Már akkor éreztem a változás elkezdődött,nagyon jól telt el a vacsora  a nagymamám is ott volt örült neki hogy ott lehet,minden ilyen összejövetelt  csak a kritizálás egymásba való bele kötés jellemzett. Meg  voltam döbbenve,ösztönösen mindenkit megpusziltam,és viszonozták,ezt azért írom mert mi nem puszilkodunk. De azok az érzések amik ezek után következtek,úgy éreztem a láncaim egy részétől megszabadultam,nagyon jó érzés volt. Azok az információk amit kaptam tőled ebben segítettek Nem szerettem azt amit csinálok egy irodába bezárva ,éreztem ez nem nekem való ,ezt elmeséltem neked .  Neked ez a kép ugrott be lesz egy lehetőség erre vonatkozóan fogadjam el Azt mondtad hogy ételeket látsz körülöttem amit főzők nagy adagok bak,nagy kondérokat láttál,kérdezted szeretsz főzni?Mondtam imádok ,és kísérletezni is receptekkel.  eltelt egy hónap vagy talán kettő is Az egyik unokatestvérem kiment Ausztriába ,és nyitott egy panziót,és egy nap csörgött a telefonom ö volt az mesélt a vállalkozásáról,a családjáról végén pedig a terveiről  hogy konyhát bővíti csak nem talál segítőt. JKikerültem Ausztriába én csinálom a konyhát minden napomat Imádom,megismerkedtem  egy  felszolgálóval,míg régen rettentő féltékeny voltam,valahogy javult a helyzetem ,és nem vagyok sárkány,nem szívom a vérét,úgy érzem a harmóniát magam körül ,hogy szinte tapintom. Sokat változtam

Köszönettel Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése