2013. november 16., szombat

Eltűnt a mély szomorúság amit eddig mindig is éreztem.

(((((((((((((((Kedves Gabi,
A telepátia jól működik köztünk, mert írni akartam a mai napon :)
Köszönöm jól vagyok. Émelygésem, hasmenésem nem volt. Csak 3 napig fej és nyakfájásra ébredtem, napközben néha fájt a fejem :) De inkább fáradt voltam. Vasárnap valamivel jobb kedvű voltam. Jó érzésem volt. Teljesen lenullázódtam.... Eltűnt a mély szomorúság amit eddig mindig is éreztem. Nem éreztem még így magam. A hétfői napon a tetőfokára hágott a jókedvem.
Hétfőn a kollégák azonnal észrevették a változást, mondták, hogy még ilyennek soha nem láttak. A főnököm, akivel csak köszönő viszonyban voltam, már ha észrevett, most megdicsért, hogy milyen szép a hosszú hajam és állítása szerint alig ismert fel, remekül nézek ki :) Apuval beszéltem telefonon, jókedvűen nevetett a telefonba, amire hónapok óta nem volt példa :) Egy kollégám említette, hogy a szülei lakását újítja fel, mivel ki szeretnék adni. Ha minden jól megy, akkor ebbe az albérletbe költözünk, ahol már velem lehet a kutyám :) Telefonon hívott az egyik unokatestvérem, akivel nem találkoztam 3 éve, csak hogy megkérdezze hogy vagyok... Nyilván Ő is változott ez alatt az idő alatt, de a hangja kiegyensúlyozott volt és jobban érdekelte, hogy mi van velem és nem magáról kezdett hosszan beszélni és panaszkodni. Erre azelőtt nem igazán volt példa :) És még történt 1-2 dolog amiben nem vagyok teljesen biztos, hogy jól éreztem amit éreztem.... Idővel megtudom....
Tudom, hogy ez csak az első lépés és fejlődni szeretnék.... Nagyon örülnék, ha segítenél nekem a további blokkok feloldásában és abban miként tanuljam meg szeretni önmagam. Vagy hogy kezdjek hozzá :)
Nagyon hálás vagyok eddigi segítségedért :)
Szép napot,
Melinda))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése