2013. november 14., csütörtök

Elkezdödött a változás



Kedves Gabi
Hétvégén voltam nálad,nagyon elgondolkodtam hazafele vezető úton,nagyon jól éreztem magam. Sok információt kaptam tőled.. De igazándiból következő napokban amikor bementem dolgozni egyszerűen mintha nem lettem volna ott ,annyi felismerést,és helyzetek összefüggését láttam,megértettem dolgokat. Én egyszer voltam nálad a barátnőm mesélt rólad ,és gondoltam elmegyek .Mivel nagycsaládos vagyok,és elmondtam a problémám,rávilágítottál ,és felismertem azt hogy én  miben hibáztam  leültünk beszélgetni és úgy tűnik sokkal jobb a kapcsolatom a férjemmel,és a gyerekeimmel. Velem még annyi minden nem történt mint másokkal,alig pár napja voltam nálad,de a másnapi felismerés az igen intenzíven jött ,és aznap mintha elvarázsoltak volna vagy az angyalok egyfolytában információval láttak el. Majd még megyek hozzád Decemberbe

Puszi Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése