2013. november 14., csütörtök

A célok megmutatják, hogyan juthatsz el oda, ahova menni akarsz rögtön írtam egy listát.




Kedves Gabi
Szeretném leírni a történetemet ,hátha valaki ihletet kap belőle.
A férjemről kiderült hogy barátnője van, nehéz volt, amikor kiderült, Az bántott a legjobban hogy, hogy én azt gondoltam, egy őszinte, kapcsolatunk van kettőnk között , és kiderült:ezt csak én gondoltam így. A hazugsága fájt a legjobban…Nagyon depressziós  állapotba kerültem, és akkor találtam rád,segítettél  nekem sok mindenben blokkoldások hatására kiegyensúlyozott lettem,és a legjobb tanácsodat megfogadva megváltozott az életem! Megértettem sok dolgot. Eljutott am odáig hogy szakítottam,de még ez a se veled se nélküled kapcsolat tart. 
Amikor rengeteg kínlódás után  teljesen szakítottunk a férjemmel, és elköltözött elmentem hozzád. Azt mondtad írjak egy célnaplót ,mert A célok megmutatják, hogyan juthatsz el oda, ahova menni akarsz rögtön írtam egy listát. Leírtam, milyen munkahelyet szeretnék elérni,milyen célokat tűzök ki,milyen álmaim vannak.,Több oldalt írtam,pontosan alaposan kívülről ,belülről megfogalmazva. oldalakon át.Milyen férfit szeretnék,hogy viselkedjen velem,milyen belsö tulajdonságai legyenek és még sok mindent.  Minden életterületet leírtam, ami eszembe jutott. …befejeztem,éreztem úgy mintha kerek lenne már most az életem. Már szinte megfeledkeztem erről az írásról ,amikor egy gyors étkezdébe nem volt más hely ,ás le ültem egy férfi mellé,nem is néztem rá,de éreztem ö néz. Egy idő után felnéztem és döbbenet lett rajtam ,ez a pasi olyan volt amit a célfüzetembe leírtam és  a SZERELMET,abban a percben megkaptam .Egy hónapra rá összeköltöztünk,és úgy érzem ez egy egyenlő kapcsolat ,nincsenek kételyek,Amit használsz  módszert nagyon hálás vagyok érte, mert azóta sokkal szebb az életem, mint azelőtt  bármikor. Jól érzem magam, rettentő boldog vagyok!
Barbi :Egy BOLDOG EMBER


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése