2014. október 13., hétfő

Blokkoldás után élménybeszámoló -Az IGAZI egyesülés megélése :)



  • Szia Gabika!Velem most egy csoda történt,betoppant az életembe az a fiatal ember akit 12évvel ezelőtt megismertem.Soha nem gondolta volna,hogy újra össze jövünk,de a sors igy akarta,a meditációk is őt adták be,én meg el hessegettem a gondolatomtól,hogy ez lehetetlen,De most itt a valóságot élem meg,mellettem van,de mégis távol vagyunk egymástól.Úgy nézem,ahogy az én kapcsolatom javul,úgy indul be a kisebbik fiam élete is.Most örülök a változásnak,mert nagy lépéseket teszek meg a fejlődésem érdekébe is
  • A sors olyan nagy kegyben részesített,hogy megismerhettem a lélek társamat.A nagy ő,ősi szerelmem-volt,több életen át,hatalmas képességgel rendelkezik.Általa sokat változtam,meg tudjuk élni az egységet,amit soha nem tudtam,hogy ilyen gyönyörű.A szerelmünk olyan mélyről tör fel,hogy belereng a testünk.A legszebb amikor a szerelmet együtt éljük meg,egyszerre vonaglunk,a két lélektest sikolya felszínre tör,minél jobban emel,annál szebb gyönyöröket élünk meg.Mellett nő vagyok és megtudom élni a nőiességemet.Olyan magasztos dologban részesít,ahol egyszerre éli meg a fizikai testem és a lelkem a csodát.A testemet nem tudtam irányítani,a lelkem vezetett,ő úgy élte meg,hogy kiszívtam belőle az életnedűt Ilyenkor a testünk szivárvány színben örvénylik,ezáltal emeljük egymás tudatszintjét.Kihozzuk egymás képességeit.ami rásegít arra hogy a valóságot lássam.Mellette vagyok az aki vagyok.Az éjszakai egyedüllétek fájdalmasak,érzések törnek fel bennünk,mert amikor az érzelem annyira erős,a test nem tudja féken tartani.A lélek és az érzések átveszik az irányítást,és a test sírni kezd.Minél többet találkozunk,a lelkem érzi ,hogy csak ő kell ,hogy a lélek annyira emlékszik a múltra és tervezi a jövőt.Amikor nincs mellettem,egyre türelmetlenebb vagyok,elmerengek az elmúlt megtett időszakon,felelevenítem a megtett léleki életünket és a lelkem csendben,hol hangosan teszi a dolgát.Vár egy jelre,amit elvesztett,újra vissza kapj,hogy ebben a térben is boldog lehessen,csak ő vele.Amikor vágyódom rá,valami mély érzés feltör bennem,hihetetlen erő és érzések szabadulnak fel a lelkemből.Egy pillanatra megáll minden,megnyugszom,rádöbbenek,mennyire hiányzik.Fontos,hogy érezzem,mert lélekben egyek vagyunk,és a test követi a lelket,én kívánom a testét.Gabika nagyjából ennyit tudtam átadni ,kérlek ezt oszd meg a többiekkel.Kérdezted,mivel foglalkozik ő is gyógyító,nagyon sok rétű.Nagyon jó lelkű ,nekem nehéz elhinni,hogy csak én jelentem neki az életet,nagyon sok csalódása volt,ő is a poklot poklát élte meg .nálam 14 évvel fiatalabb.Minden héten találkozunk ,szavak nélkül értjük egymást,távolság sem okoz gondot nekünk,mert tudati szinten kommunikálunk,Szerelmet is megtudjuk élni a távolból,mert látom a fényét.és a lelkünk már jelzi és vonaglunk és fizikai orgazmusunk van.A valódi szerelmet meg ahogy leírtam csodálatos és varázslatos ahogy egyek vagyunk.Sok nő nem tudja mi ez megélni,sokáig én sem tudtam,ő kellett hozzá hogy rávezessen.Ha nála vagyok dimenzió kapukat nyit meg ,betekintést add dolgokról eseményekről,emberekről.Nagyon magas szinten van.Elmondása szerint nekem a feladatom,hogy az embereknek lelki tanácsot kell adnom.Láttam magam a jövő képében ,ahogy előadásaim lesznek ,felnéznek rám az emberek és szeretni fognak.1.5év múlva kin fogunk élni olaszba,a jövőnket ott fogjuk kialakítani.Nem tudom,eddig amit mondott minden bejött,ebben sem szabad kételkednem..Nagyon sok örömet és boldogságot,sok -sok sikerélményt kívánok neked is és köszönöm a tiszta őszinte szeretetet,segítséged amit kaptam tőled,mert enélkül nem indult volna be az életem!További szép napot kívánok!pusza
  • Szeretettel Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése