2013. december 11., szerda

Arkangyali segítség

MICHAEL ARKANGYAL: nevének jelentése "ISTENHEZ HASONLATOS" vagy "OLYAN MINT ISTEN"

Dél angyala és TŰZ elem helytartója 

Michael a gonosz erők elleni harc hatalmas angyala, az égi seregek vezére.
Felügyeli és támogatja a fénymunkásokat, legfontosabb feladata megszabadítani az embereket és a földet a félelem ártó energiáitól és békét teremteni. Segít életcélunk felkutatásában, állásfoglalásban, a hit felvállalásában. Megvéd minket a negatív energiáktól, oldja a félelmet. Bátorságot, életerőt, motivációt és védelmet ad.
Michael útba igazítja és vezeti a veszteséggel küszködöket, és azokat, akik szemelőt tévesztették életcéljukat vagy elakadtak tervezet karrierjük építésében.
Amennyiben Michaelt húztuk valószínűleg szükségünk van biztonságérzésre, védelemre és önbecsülés fokozására. Segítségével megtaláljuk önmagunkban isteni tervünket, adottságainkat és felébreszti rejtett erőtartalékainkat. Védelmére bármely élethelyzetben számíthatunk.

Szeretett Michael, helytartója a tűz elemnek, segítségül hívlak ebben a szent pillanatban,
hogy újra kapcsolatba léphessek veled és a tűzzel,
hogy hatalmas energiáinak segítségével
tölthessem be a nekem rendelt feladatot ezen a földön.
Szeretetben és békében kérem ezt, a világegyetem teremtője nevében
a vagyok aki vagyok nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva.
Azt akarom így legyen AMEN


GÁBRIEL: nevének jelentése "ISTEN AZ ÉN ERŐM" vagy "A FÉNY KORMÁNYZÓJA"

Nyugat angyala és VÍZ elem helytartója


Gábriel a történelem során sokszor az isteni híreket hozza, és szellemi üzeneteket közvetít. Ihletet hoz, ösztönöz, pártfogolja a művészeket és minden kommunikációval kapcsolatos tevékenységet. A cselekvőképesség és cselekvés arkangyala. Szívén viseli az anyák és gyermekek sorsát. Segíti és ösztönzi az írást. Ő a feltámadás, a kegyelem, a születés, az átalakulás, a béketeremtés és a felfedett titkok angyala. Gábriel szélesre tárja előtted a lehetőségek kapuit, hogy nagyszerűen fejezhesd ki magad minden téren ösztönöz és ihleted ad. Segíti az eredményes szívből jövő önkifejezést és szellemi közléseket, segíti leküzdeni a halogató taktikát, lámpalázat, alkotói szorongást. Nagyhatalmú erőteljes angyal.
Ha segítséget kérünk tőle energikusabbá, eredményesebbé bátrabbá tesz minket és kilendít a tétlenség szorításából, segítségével a legjobbat hozhatunk ki magunkból.

Szeretett Gábriel, helytartója a víz elemnek, segítségül hívlak ebben a szent pillanatban,
Minden teremtmény a tengerből származik, a víz minden élet anyja
A világegyetem teremtője nevében hívlak segítségül, hogy arra kérjelek, adj nekem égi erődből, hogy életem szeretetben és derűs békében teljen, mint a nyugodt tenger
Ezt kérem tőled a vagyok aki vagyok nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva.
Azt akarom így legyen AMEN



RÁFÁEL ARKANGYAL: nevének jelentése "ISTEN GYÓGYÍTÓJA" vagy "ISTEN MEGGYÓGYÍT"

Kelet angyala és LEVEGŐ elem helytartója


Rafáel az emberek és állatok eredményes gyógyítója. Magunk vagy mások érdekébe hívhatjuk gyógyító energiákért, jelenléte vigasztaló és megnyugtató.
Segíti feléleszteni az öngyógyító erőinket, megszünteti a szorongást és levertséget.
Ereje áthatja és támogatja a gyógyítókat és orvosokat. Útmutatást adhat a legjobb gyógymód felkutatásában. A belső, azaz spirituális utazáson részt, vevőket lelki útmutatással támogatja, segíti megkeresni az igazságot és felnyitni a harmadik szemünket. Segít leküzdeni szenvedély betegségeket és beteges vágyakat is.


Szeretett Rafáel, helytartója a levegő elemnek, segítségül hívlak ebben a szent pillanatban,
A világegyetem teremtője nevében hívlak segítségül, hogy arra kérjelek, adj nekem égi erődből, hogy isteni elemed, a levegő táplálhassa,
és új életre kelthesse testünket, elménket és szellemünket.
Ezt kérem tőled, a vagyok aki vagyok nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva.
Azt akarom így legyen AMEN


URIEL ARKANGYAL: nevének jelentése "ISTEN FÉNYE"vagy"ISTEN TÜZE"
               Észak angyala és FÖLD elem helytartója


Uriel adta a csodák és mágia értelmezését az embereknek.
Rávilágít a helyzetünk lényegére, előrejelzést ad és felhívja a figyelmet a veszélyekre.
Olyan, mint egy öreg bölcs, akihez szellemi vagy gyakorlati tanácsért fordulhatunk.
Látomások, álmok vagy jövendölések formájában segíthet vagy hirtelen jött ötleteket ad, megvilágítja elménket. Válasz képen folyamatosan ugyanazok a pozitív, szeretetteljes és építő gondolataink vagy ötleteink támadhatnak. Valahányszor válaszokra vagy szellemi meglátásokra van szükségünk bátran fordulhatunk hozzá, segít tisztázni a homályos helyzeteket és megvilágítja előttünk az utat. Segíti a spirituális megértésben, problémák megoldásában, vizsgáknál és tanulmányokban.
Gyógyítja a neheztelést és segíti a megbocsátást.

Szeretett Uriel, helytartója a föld elemnek, segítségül hívlak ebben a szent pillanatban,
A világegyetem teremtője nevében hívlak segítségül, hogy az élet megpróbáltatásaitól megterhelt lelkemet hatalmas mennyei valódnak önthessem ki.
Kérjelek, adj nekem égi erődből. Ahogy a fa magvából erős törzs nő,
hogy hatalmas erdővé legyen, úgy szellemem is nyugalomba,
békében, egészségben és jólétbe szülessen újjá a te angyali befolyásod által
Ezt kérem tőled, a vagyok aki vagyok nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva.
Azt akarom így legyen AMEN 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése