2013. november 20., szerda

..Blokkoldás hatására Fő változás sikerült döntenem




Szia Gabriella!
Jól vagyok :D Miután ott voltam nálad ,nem volt semmi komoly bajom a fejfájáson kívül :D Nem aludtam olyan sokat már :D Mosolygok :D több energiám van :D
 ..Blokkoldás hatására Fő változás sikerült döntenem úgy látszik rá is hatott a blokkoldás tegnap szeretett volna beszélgetni leültünk és .szakítottunk/tam  bár szerette volna újra kezdeni de mondtam hogy ez már nem megy így nem volt könnyű de tudom hogy így kell lennie! Még ebben a hónapban tuti együtt lakunk bár ö nem szívesen lát :( Szeretnék majd még elmenni hozzád ha minden jól megy ebben a hónapban (közepe táján) bár érdekes az élet mert míg együtt voltunk szerettünk volna kimenni külföldre dolgozni erre elvileg holnap hívja majd Krisztián ismerőse a volt főnökét bár nem hiszem hogy velem szándékozik menni ha megy!
Köszönöm szépen a meditációkat ígérem csinálom majd míg tudom mert ha szétköltözünk viszi a laptopot :( de majd valahogy veszek egyet :D
Köszönök mindent Nehéz volt, én jól vagyok! Ez is bizonyítja hogy annyira én már nem kötődöm hozzá,míg ö nem eszik és látom rajta hogy nincs jól de tudom ez már az ő problémája csak ugye látom mert még   sajnos együtt kell laknunk egy darabig ez elég nehéz lesz,de kibírjuk valahogy!
Közben nézelődöm albérlet után meg kell próbálnom egyedül hogy megállok e a lábamon bár Attila mellettem van bármiben :D Bár ez is még változhat hogy ki költözik ö vagy én :D majd meglátjuk :D
A második blokkoldás,előző élet.Második találkozásunkor mondtad mintha kicseréltek volna ,jó kisugárzásaim vannak,mosolygok,amikor elsőre találkoztunk a vállaim leengedve mosolytalan arcal találkoztál.Elöző élet meditácíó: Egész gyerekkorom óta félénk voltam ,és szexuálisan gátlásos,sokan mondták szép vagyok,de gondoltam csak elfogultságból.
Egy kicsit ha megdorgáltak vagy rám szóltak sírva fakadtam,zokogtam.

 Az előző élet meditáció alatt kicsordult a könnyem. Előző életemben az édesanyám elvált és a nevelőapám  ,egy idő után kegyetlenkedett velem,bántott,és a végén szexuálisan zaklatott is. Most már érthető hogy miért vagyok ilyen félénk ebben az életemben. És az az érdekes valahol ezt mélyen tudja az ember.
Köszönettel Adrienn 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése