2013. október 27., vasárnap

Bevonzottam az Ikerlelkemet



Kedves Gabika.

Én is leírom a  történetemet  l!!!
Hasonlóakat éltem meg  én  is :))))Mint az előttem szólók,Ahogy elkezdtem  a blokkoldásokat,éreztem a tisztult energiákat körülöttem és felgyorsultak az események az életembe. megváltozni körülöttem is megváltoztak a dolgok,ahogy mondtad. Amióta járok hozzád sok minden megváltozott.
Én érzem magam körül az energiákat, és tudtam annyit hogy 20 éves  házasság  után ,nem ez mellett a férfi mellet kellene  élnem. Elmentem hozzád,a blokkoldásokra,és az ikerlélek bevonzásra.
Belül magamban,el kezdtem érezni,és látni két fénylő gömböt az egyikbe én voltam ,és át kellett lépnem a másikba,éreztem tudtam,átléptem ,és tudtam őt keresem,ő   az aki az ikerlelkem, s innentől  tudtam  hogy ki az ikerlelkem ..hozzám szólt,és a hangja  ,mintha mindig ismertem volna .
Ami érdekes az hogy az oldások után éreztem mintha közelembe lenne,. Sok minden beindult körülöttem,a blokkoldásra, úgy ahogy mondtad az emberi kapcsolataim is tisztultak .Édesanyámmal jó lett a kapcsolatom.. A férjem  lebukott hogy több éve szeretője van,nem bántam beadtuk a válópert,egyfolytában azt éreztem valahol a közelembe van az ikerlelkem.
A dolog azzal kezdődött, hogy egyre inkább elengedtem a régi kapcsolatom és egyre nyitottabb voltam a sok blokkoldásnak köszönhetően,és már egyáltalán nem féltem  semmitől sem,az felé amit éreztem minden nap erre gondoltam., amitől kereknek éreztem a világom. .nem kerestem senkit sem.... csak vártam Őt és éreztem minden nap az életem vele teljesedik ki... Szembe megvette valaki a házat ,akit nem nagyon láttunk mozgolódni mi szomszédok,(mint utólag kiderült elutazott) Ő. Elég intenzív  volt a találkozás és a felismerés majdnem  elájultam amikor álltam ki az autóval ,a kukáját felborítottam ,kiszálltam hogy felállítsam,ott állt és felnéztem rá ennél intenzívebb felismerés még sose volt az életembe,és amikor megszólalt ismertem a hangot
Rengeteg terhemet leszedtem magamról a blokkoldásokkal,és ahogy megengedtem magamnak a boldogságot ,meg is jött.
Nem élünk még együtt, de ö is érezte,ö annyit mondott szerelem első látásra. Ő így élte meg. És az is érdekes  amíg a megcsalása,és válási cirkuszok voltak  nem ismertem még,
Köszönöm  hogy segítettél,és felerősítettél. Isten Áldjon Téged,és kísérjen utadon érte. Gabriella.

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése