2013. július 27., szombat

Találd meg álmaid célját

Pozitív változás - megnövekedett önbizalom - Új Útlevél

"Nem tudom, hogy mit érzek. De muszáj valamit csinálni. Az életem oly üres.
Úgy értem, eljön az idő, minden ember  életében, amikor azt kérdezi magában:
"Ez minden?"

Ezek a szavak ismerősen hangzik az Ön számára?

"Mit akarok csinálni az egész életem?"
"Úgy érzem annyira túlterheltek, és boldogtalan vagyok . Mit tegyek?"
"Nem létezik még más is ?"
"Soha nem gondoltam, hogy ez fog történni velem. Mit tegyek most?"
"Hogy lehet, hogy mindenki - rajtam kívül - azt hiszi, az életem olyan mesés?"
"Nem értem el mindent, amit terveztem. Most mi lesz?"

Ha már feltetted  bármelyik kérdésre, és nincs meg a válasz, akkor keresd meg az utad. Mert nem a te utad.
Aki a megfelelő útján jár sose  teszi fel  magának ezeket a kérdéseket.


Szakterületre kell dolgozni.
Meghatározzák a kérdéseid a választ, hogy mi hiányzik az életedben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése