2013. július 19., péntek

Megkérdeztétek tőlem hogy-hogy még nem festek

Most én is tollat ragadok és írok nektek . A karmaoldás utáni élményeimről.
Igazándiból azért mentem el hozzátok mert nem találom a helyem az életbe,nem tudom mihez kezdjek és 39-éves nő vagyok. Nem érzem magam boldognak. Élek egy átlagos párkapcsolatban van egy fiam de nem érzem azt hogy hasznosat csinálnák,és valahogy sose jönnek úgy  össze a dolgaim ahogy szeretném. Elmentem hozzátok. Életfeladat meditációra. Igazándiból nem láttam csak foszlányokat az utaztatás során . Mondtál pár mondatot amit nem értettem nagyon,mondtad  te sem érted az angyalok üzenik neked ,nekem kell tudjam miről van szó. Az egyik ilyen mondat az volt hogy hogyhogy még nem foglalkozom festéssel. Kedves olvasó ha neked nincs közöd a festéshez  és mondanák neked miért nem festesz, na pont én  is úgy éreztem magam. Haza fele csalódottság érzése fogott el. Nem éreztem hogy kaptam volna "valamit". Amúgy a foglalkozásomat tekintve fogorvosi asszisztens vagyok. Másnapra nagyon fájt a fejem,és hánytam otthon maradtam,mondtátok hogy a karmaoldás után ezek előfordulhatnak. Meghalt már apukám és anyukám,a nővéremmel nem beszélgetek a haláluk óta nagyon hiányzik nekem,csak a hagyatéki tárgyaláson ami 5 éve volt összevitatkoztunk,azelőtt minden nap beszélesztet ELSŐ CSODA . Eltelt az oldás óta egy kis ídő nem tudom mennyi egyszer csak csöng a telefonom és a testvérem felhívott,és mondta találkozzunk. Találkoztunk órákig beszéltünk egymással ,onnan folytattuk ahonnan akkor abba hagytuk nekem maga volt a csoda. Mondtátok nekem ha blokkoldást végzünk az élet más területeire is kihathat. Újra beszélek  a testvéremmel és érzem a karmaoldás alatt blokkok feloldódtak MÁSODIK Csoda Elterveztem hogy  munka után kimegyek a Margitszigetre sétálni,tettem egy hosszú kört majd leültem. Elsőre nem is vettem észre hogy  van valami a padon ,megdöbbentem egy Salvador Dalí könyv volt ott,ottfelejtette valaki . Egy festőről?Kirázott a hideg. Elhatároztam  másnap bemegyek egy festékkellékes boltba és veszek pár dolgot ami a festéshez kell.
Elkezdtem festeni és az az érzés ami átjárt felejthetetlen volt ,nem is gondoltam hogy eggyáltalán tudok festeni. Festettem 3 képet. Volt a kisfiamnak a születésnapja amit megtartottunk ,mind a három képet megkérdezték nem adom e el az osztálytársai szülei. Azóta rengeteget festettem már és sok képet adtam el,boldog vagyok hogy a testvéremmel beszélek.
Köszönöm neked gabi
Barbara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése