2013. július 19., péntek

Azonnal tudtam ö az ikerlelkem

Kedves Gabi Szeretném én is megosztani a tapasztalataimat, élményeimet a Karmaoldással kapcsolatosan. Pár hónapja voltam nálatok,nem tudom mi vezérelte oda az utam de valahogy oda kerültem. Kicsit szkeptikus típus vagyok de elmúltam 40 éves és még egy normális biztonságos ,stabil kapcsolatom nem volt. Nem a nőkkel volt a baj mindig azt éreztem valami hiányzik . Elmentem hozzátok . Igazándiból úgy mintha egy kifliért mennék le a boltba. Ahogy beléptem  azt mondtátok hogy valami fogva tart engem ,van valami rajtam,egy kicsit megijedtem. Megkérdeztétek hogy Mihály arkangyal megtisztíthat e . Válaszoltam  igen. Úttana meditációt csináltunk,és visszamentem  egy előző életembe . Hajós családból való voltam behozatallal és kivitellel foglalkoztunk  ,gazdag életet éltem,volt egy szép családom,de kicsapongtam és bordélyházakat látogattam,a feleségemet elhanyagoltam. A vége fele már haza is vittem nőket és ezt mindenki végignézte.
Egy nap bekövetkezett a tragédia. A felesége ami közben hancúroztam a nővel bejött a szobába  pisztollyal a kezébe,és az utolsó mondata mielőtt lelőtte magát "légy átkozott időtlen  időkön át . Amikor visszatértem
az éber tudatállapotomhoz,éreztem hogy valami lekerült valóba rólam megtisztultam,bár nagyon rosszul éreztem magam,rettentően szédültem,és nagyon nagy lelkiismeret furdalásom volt. Hazaértem és majdnem egy napig hánytam,fájt a fejem,szédültem. Aztán kezdtem magam könnyebnek érezni,és igazából megértettem azt miért is nincs jó párkapcsolatom,valami gátolt benne  hogy megtaláljam az ikerlelkemet. De ezt a blokkot feloldottuk. Intenzív álmaim lettek,sokszor álmodtam egy aranybarna hosszú  hajú,szemüveges hölgyet,és úgy ébredtem mintha szerelmes lennék,mindig alig vártam hogy lefeküdjek aludni.
Egy kis ídő múlva el kellett utaznom,a munkám miatt.
Én korán reggel ébredtem reggel a második nap voltam ott, elkezdtem a munkámat végezni. Végigmentem ,a megadott bankok listáján,fáradtnak éreztem magam  és beléptem  az első kávézóba. Leültem,vártam  a félszolgalót aki távolabbi asztalnál hátat fordított nekem ,elkezdtem az újságomat olvasni amikor felnéztem ott állt előttem gesztenyebarna hosszú hajú, szemüveges hölgy az felszolgálóruhájába, Bár soha nem találkoztunk, felismertem őt azonnal. Dadogtam . Itt áll a hölgy az álmaimból,és úgy éreztem mindent tudok róla,ismerem  minden gondolatát nem is beszéltem vele de úgy éreztem benne megvan amit mindig minden kapcsolatomból hiányoltam. Felvette a rendelést és elment. Majd más hozta ki a rendelést. Csalódott voltam,és röhejesnek éreztem magam ezekkel a gondolatokkal a fejemben. Megkérdeztem a pincérhölgyet hova tűnt a kolléganője azt mondta hirtelen rosszul lett ,megzavarodott. Kicsit felfrissíti magát. Vártam . Ahogy kilépet az én asztalomat kereste a szemével ránézett és mosolygott. Megkérdezte ismerjük valahonnan egymást?Mert olyan fura érzése van. Mondtam neki lehet. És azóta is együtt vagyunk,és végre megélhettem az igazi teljes szeretetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése