2013. június 17., hétfő

Karmaoldás,blokkok feloldás SOSEM KÉSŐ

Én mindig egy önálló nő voltam,mindig meg akartam magamnak egyedül mindent teremteni. Nagy igazságérzetem van (amit hála neked Gabi lejeb adtam)Rengeteg mindenen mentem keresztül beszedtem a pofonokat,ezek által kemény emberré váltam ,és rengeteg jó dolog is történt velem. Minden kapcsolatomban amit elkezdtem maximálisan oda adtam magam ,ott is maximumot nyújtottam mindenkit 100 % kiszolgáltam.
Semmit nem kellett sem a férjemnek ,sem a gyerekeimnek csinálnia,egy nap hívom telefonon a telefon bekapcsol és végighallgatom a randevúja minden egyes percét. Megcsalt
Elköltöztem egyedülálló anya lettem . Sokat dolgoztam  mindig volt pénzem.
Találkoztam egy férfivel aki elvarázsolt elhitette velem én vagyok a tökéletes ,az angyala ,terhes lettem,összeházasodtunk
Eltelt pár év a pénzeimet feléltük,mivel nem igazán akart dolgozni meg tudtam több éve tart kapcsolatot valakivel. . Akinek az albérletét én fűzettem ,mert  az én pénzem elfogyott  Válni akarok,de nem költözik ki mert számít a ház másik felére hogy azt még talán ki tudja belőlem húzni .és megmondta gyerektartásra ne is számítsak beperelhetem érte . Mivel nincs sok rokonom teljesen egyedül érzem magam,és 45 évesen nem látok kiutat,magányos vagyok,csak nyugtatókon élek mert ott van a két gyerek nem tudom mi lesz velük Együtt élünk  a férjemmel néha bántalmazás is van. Teljes ideg összeroppanás előtt állok. Ekkor találtalak meg Gabi az oldaladon keresztül .
És nagyon rendes volt tőled hogy hétvégén foglalkoztál velem,mondtam engem érdekel a blokkoldás,a  karma oldás. Te mondtad először csak te fogsz beszélni ,igazándiból azt csak én értem. És tényleg a  miket mondtál úgy volt minden mondtad hogy az angyalom Mihály arkangyal az ö segítségét kérjem. Azóta ezt mindig használom. Aztán elkezdtél előző életekbe meditációba visszavinni:sajnos hajlamos ember voltam arra hogy önmagamat feláldozzam,és mivel nem várt siker a szuperhős szerepe nem jött el ,nem kaptam meg,leestél a mélybe depresszióba,és ez így megy életeken át. És még az a kép is előjött hogy a férjemet nagyon csúnyán átvertem kihasználtam(ebben a mai életünkben fordult a kocka)Ebben a felfogásban nincs egyensúly azt mondtad mivel ezen a rezgésen mozgok ezeket az embereket vonzom be. Emelnem kell a rezgésemet . Fogadjam el a férjem azt üzenik neked az angyalok,változzak én meg  ,és meglátom minden megváltozik körülöttem. Mivel hogy ez életeken át mindig ugyanezt csináltam megszerzem,feladom magam,és a mélybe zuhanok . Azt mondtad Adj halat egy embernek,és jóllakik egy napra. Adj neki hálót ,és jóllakik egy életen át. Ez az egyensúly
Karmaoldással feloldottuk ezeket a blokkokat. Úgy távoztam tőled mintha szárnyaim lennének Nagyon rendes voltál mert napi többször is felhívhattalak és beszéltél velem. És mondtad teremtsem meg azt az életet a fejemben amit szeretnék,és csak erre koncentráljak. Nagy reményekkel vágtam az új napoknak.(azelött  az otthoni feszültségek miatt mindenki letört volt ) Én vidám voltam Azt mondtad ha valami negatív ér a férjem részéről oltsd ki megértett elfogadott szeretettel És ami a blokkoldás után történt még most sem hiszem el.
A férjem leült velem beszélni egy du és azt mondta elköltözöm. Lemondok a ház a tietek igazság szerint nem adtam bele egy forintot sem,én költöztem ide . És beszéljük meg a gyerek láthatást hogy jó nekem ,találjak ki egy összeget gyerektartásra. A munkahelyemen a kolléganőm bejelentette hogy terhes már csak három hónapot dolgozik és a helyére ami a ranglétrán egy felsőbb lépcső,dupla pénzel én vagyok az esélyes. Nagyon hálás vagyok neked hisz az oldás óta szinte minden jóra fordult. A nyugtatókat lejjebb csökkentettem ,és be fogom fejezni. Rengeteg erőt adtál . Köszönöm hogy részese lettem ennek,következőleg amikor elmegyek  hozzád az életfeladatomon fogunk dolgozni remélem.Ezt az emailt nyugodtan kirakhatod az oldaladra,engedélyezem
Zsuzsa




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése