2013. június 2., vasárnap

Angyalokkal kommunikálás


Szia, Gabi!
Szeretném elmesélni a veled való találkozás utáni történetemet, és az azt követő dolgokat. Valamilyen megmagyarázhatatlan dolog miatt mindig szívesen voltam a környezetedbe. Úgy éreztem mindig, hogy te az az ember, vagy akit az emberek követnek,és ha valami probléma volt felhívhattalak és mindig akkora erőt éreztem benned,mindig azt mondtam te hihetetlen olyan vagy mind egy zászlóvivő,akit az emberek követnek. A történetem a következő: több munkatársammal együtt egy nagyobb cégnél dolgozom. Múlthéten  amikor  befejeztük a munkát, és szólt az egyik igazgató hogy holnap munka után mindenki menjen be a központba.  Nem tudtam ezt hova tenni . Ültem a kocsiba és felhívtalak,elmeséltem hogy nincsenek jó érzéseim mert volt már létszámleépítés ,és nem tudom  miért kell bemenni,be sem fejeztem a mondatot,te elkezdted mondani ,holnap behívják a munkatársaidat veled együtt jól érzed  ujjba létszámleépítés lesz szinte mindenkit elküldenek , de én ne  aggódjak   mert nekem az állásom meg fog maradni,és ezzel a tudattal feküdjek le,és teljes nyugalomba menjek be munka után a központba , azzal a tudattal hogy velem semmi negatív nem fog ott  történi . Arra gondoljak hogy amelyik ajtón akkor belépek úgy fogok kilépni hogy  meg  marad az állásom. Amikor beléptünk a terembe és közölték az igazgatók hogy a csoport jó részét elbocsájtják,létszámleépítés miatt,csak ketten maradtunk alkalmazásban ,én és egy kolléganőnk. Megdöbbentem pontosan úgy történt minden, ahogy mondtad nekem  alig  vártam hogy felhívjalak. Hogy megmaradt az állásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése