2014. október 21., kedd

Karmaoldás után -Apáca voltam I rész-





Szia Gabi!!! :)


Én közben megérkeztem Angliába, és tegnap óta úgy érzem, mintha kicseréltek volna! :) Nagyon szépen köszönöm a tegnapi oldásokat, nagyon nagyon hálás vagyok érte! Mindegyik alkalom hasznos volt, és tudom, hogy kellett, de azt hiszem, ez volt mind közül a legfontosabb, nagyon nagy blokkokat oldottunk fel. Már most sokkal magabiztosabbnak érzem magam a munkahelyemen is, pedig mindig volt bennem egy tudatalatti szorongás, ez most már úgy érzem, megszűnt. Tegnap du-n, estefelé még voltak hányingereim, de este olyan jól aludtam, mint még soha :) 
Ma éjjeltől pedig letakarom a tükröt a szobámban és biztos-ami biztos, ráteszek egy Mihály arkangyal képet is, nekem itt ne legyen járkálás éjjel! :))
Ja, és még azon is gondolkozom, hogy november 1-jén itt nagy divat a beöltözős buli, lehet apácának öltözöm :)) Csak, hogy legyen pozitív emlékképem apáca szerepben :))


Örülök, hogy megismerhettelek! :) Bevallom, amikor először mentem hozzád, kicsit féltem, hogy mi fog történni velem, egy ilyen előző élet utazáson, vajon eszméletemnél leszek-e, nem fog-e bajom esni, mégiscsak egy idegen helyre megyek egyedül :) de bíztam az angyalaimban, hogy jó helyre vezetnek engem és a blogod is nagyon nagyon megfogott, ilyen szép weboldalt csak az tud készíteni, aki belülről is szép és ez így is lett! :) Nagyon örülök hogy egy ilyen csodálatos és hatalmas Gyógyítóval hozott össze sors, mint Te! :)

És, hogy a jeleket figyelni kell, valóban, a Te weboldalad is 3x-or feljött ismeretlenül a Facebook oldalamon, emlékszem, másodjára elolvastam, szimpatikus volt, de még mindig nem "like"-oltam. Amikor 3.-jára megjelent a hírfolyamomban, már tudtam, ez nem véletlen :) Akkor már megfogalmazódott bennem, hogy szeretnék egy ilyen utazást, úgyhogy írtam Neked :)

Nagyon nagyon hálás vagyok Neked ezért, tényleg sokkal magabiztosabb lettem a munkahelyemen. Persze, egy kicsit még mindig megráz a tudat, hogy én valaha ilyen borzalmakat átéltem, a hétvégén "kaptam" egy Teliholdas karmatisztító meditációt, és úgy érzem, ott is  sikerült igazán szembe néznem az akkori és mostani fájdalmammal is. Ez viszont a szívcsakrámat megint kikészítette kicsit, folyamatos mellkasi fájdalmaim vannak, úgyhogy azt hiszem, nem szeretnék jövő évig várni, hanem decemberben szeretnélek meglátogatni, ha dolgozol.

 Most a rengeteg meló elhavaz egy kicsit, de szerencsére, a munkahelyemen is úgy tűnik, pozitív változások történnek :)) szóval mindenképpen meg fogom csinálni.

Sok sok puszi és még egyszer köszönök mindent! Jelentkezem majd hamarosan!!

Szió,

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése