2014. március 8., szombat

Annyira de annyira Boldog vagyok... Igenis vannak csodák . :-)




Szia Gabi!!! köszönöm a videót megnézem :-) Képzeld milyen csoda Történt... Nagyon szerettem volna reiki tanfolymra menni . A facebokkon volt ingyenes részvételi lehetőség. Az nem jött össze, nem baj.. gondoltam magamban ,majd a sors úgyis mutatja,hogy merre induljak. Tegnap angyalokkal beszélgettem és néztem angyal tanfolyamról cikkeket és történeteket. Mondtam is hangosan, hogy én annyira de annyira szeretném ezt.. úgy szeretnék veletek kommunikálni és ezt a csodát átélni.. Nagyon sok szép történetet olvastam. Reggel amikor ébredtem, láttam, hogy kiírták "MEGLEPETÉS" a szombati angyal tanfolymra egy helyet ajándékba meglehet nyerni. nagyon megörültem és kértem az angyalokat , hogy segítsenek és megköszöntem. Képzeld Én Nyertem :) Annyira de annyira Boldog vagyok... Igenis vannak csodák . :-)
Köszönöm Drága Gabi ,hogy megmutattad merre induljak. és sors segít  benne ... csak hinni kell :) 
puszi :-) ( nagyon BOLGOG vagyok ) 
Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése