2014. február 28., péntek

A négy Arkangyal és újhold bőségteremtő rítusa

Készíts elő egy kis kenyeret és egy kis pohár bort vagy vizet, ez a szertartás végére kell, hogy leföldeld az energiákat .Kelet felé gyújts egy füstölőt, dél felé egy gyertyát, nyugat felé tégy egy kis vizet, észak felé egy marék földet vagy kristályt (só is jó)Tégy egy fény kört magad köré, keletről óra járásával megegyező irányba.

Fordulj kelet felé és mond:

Szeretett Rafáel, helytartója a levegő elemnek, a levegő erejével, kelet szelével hívlak téged szólítalak
téged, jöjj el hozzám Most és segíts ebben a szent pillanatban, hogy újra kapcsolatba léphessek veled és a levegő elemmel, hogy hatalmas energiáid segítségével tölthessem be a nekem rendelt feladatot ezen a földön. Szabadíts meg a szegénység tudattól, a korlátozó hiedelmeimtől, rossz szokásaimtól és testem-lelkem és szellemem betegségeitől és gyógyítsd meg bennem a pénzzel kapcsolatos diszharmóniát, Tárd szélesre előttem a tudás kapuit és támogass abban, hogy a legjobbat hozzam ki önmagamból, és anyagilag jólétben éljek. Kapcsolj össze kérlek az élet teremtő áramlatával és Isten bőség áradásával hogy anyagilag, lelkileg és szellemileg gazdagodjak. Tedd, hogy kérésem meghallgatásra találjon, és ami a te uralmad alá esik, az természetes és pozitív formában öltsön testet, valósuljon meg az anyagi világban és mindenki számára gyümölcsöző legyen
Szeretetben, és békében kérem ezt, a világegyetem teremtője nevében a Vagyok, Aki Vagyok Nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva. Azt akarom így legyen AMEN
Fordulj dél felé és mond: 
Szeretett Michael, helytartója a tűz elemnek, tűz erejével, dél szelével hívlak téged szólítalak téged, jöjj el hozzám Most és segíts ebben a szent pillanatban, hogy újra kapcsolatba léphessek veled és a tűz elemmel, hogy hatalmas energiáid segítségével tölthessem be a nekem rendelt feladatot ezen a földön. Szabadíts meg minden félelem és negatívitás energiáitól, és azoktól a gátló erőktől, amelyek megakadályoznak abban, hogy anyagi jólétben éljek. Adj kérlek erőt, bátorságot és motivációt hogy életem célját betöltsem és általa anyagilag, lelkileg és szellemileg gazdagodjak Tedd, hogy kérésem meghallgatásra találjon, és ami a te uralmad alá esik, az természetes és pozitív formában öltsön testet, valósuljon meg az anyagi világban és mindenki számára gyümölcsöző legyen. Szeretetben, és békében kérem ezt, a világegyetem teremtője nevében a Vagyok Aki Vagyok Nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva. Azt akarom így legyen AMEN

Fordulj nyugat felé és mond: 
Szeretett Gábriel, helytartója a víz elemnek, a víz erejével, nyugat szelével hívlak téged szólítalak téged, jöjj el hozzám Most és segíts ebben a szent pillanatban, hogy újra kapcsolatba léphessek veled és a víz elemmel, hogy hatalmas energiáid segítségével tölthessem be a nekem rendelt feladatot ezen a földön. Szabadíts meg tétlenség szorításából és érzelmeimet gátló erőktől. Tárd szélesre előttem a lehetőségek kapuit és támogass abban, hogy a legjobbat hozzam ki önmagamból, és anyagilag jólétben éljek. Ösztönöz, ihless és segíts az átalakulásban Isten Kegyelme által, hogy anyagilag, lelkileg és szellemileg gazdagodjak. Tedd, hogy kérésem meghallgatásra találjon, és ami a te uralmad alá esik, az természetes és pozitív formában öltsön testet, valósuljon meg az anyagi világban és mindenki számára gyümölcsöző legyen Szeretetben, és békében kérem ezt, a világegyetem teremtője nevében a Vagyok, Aki Vagyok Nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva.
Azt akarom így legyen AMEN

Fordulj észak felé és mond: 

Szeretett Uriel, helytartója a föld elemnek a föld erejével, észak szelével hívlak téged szólítalak téged, jöjj el hozzám Most és segíts ebben a szent pillanatban, hogy újra kapcsolatba léphessek veled és a föld elemmel, hogy hatalmas energiáid segítségével tölthessem be a nekem rendelt feladatot ezen a földön. Szabadíts meg engem mindattól ami földi szinten megakadályoz abban, hogy anyagilag jól éljek. Tárd szélesre előttem a lehetőségek kapuit világítsd meg előttem az utat és villanyozd fel elmémet, hogy pompás ötleteim legyenek. Támogass abban, hogy a legjobbat hozzam ki önmagamból, és ötleteimet, terveimet sikeresen átültessem a gyakorlatba és megteremthessem életembe az anyagi bőséget, jólétet.
Tedd, hogy kérésem meghallgatásra találjon, és ami a te uralmad alá esik, az természetes és pozitív formában öltsön testet, valósuljon meg az anyagi világban és mindenki számára gyümölcsöző legyen Szeretetben, és békében kérem ezt, a világegyetem teremtője nevében a Vagyok, Aki Vagyok Nevében, Istentől rám ruházott hatalmamnál fogva. Azt akarom így legyen AMEN

Bárcsak ez a kenyér amelyet felajánlok segítene valóra váltani kívánságomat, örömben és jólétben, az anyagi világban.
Tisztelettudóan együk meg a kenyeret és közben képzeljük el, hogy a kívánságunk már valóra is vált
Bárcsak ez a bor, amelyet felajánlok, segítene valóra váltani kívánságomat, örömben és jólétben, az anyagi világban.
Tisztelettudóan igyuk meg a bort és közben képzeljük el, hogy a kívánságunk már valóra is vált

Köszönöm neked Mindenható Teremtő és drága Rafael, Michael, Gabriel és Uriel és Geniel
Hálás vagyok, hogy meghallgattátok kívánságomat üdvözöllek és búcsúzom

Újhold Angyala: Geniel Jupiter napja csütörtök nagyszerű a pénzügyekre,
Angyalai: Sachiel, Zachariel, Zadkiel, Adabiel
Gazdagság, pénz, bőség
Angyalai: Barbelo, Ariel, Fortuna, Abundantia, Anauel

EGY VAGYOK A VILÁGMINDENSÉGGEL EGY VAGYOK A TUDATOS ÉS A TUDATTALAN ELMÉM GAZDAGSÁGÁVAL EGY VAGYOK AZ ISTENNEL
JOGOMBAN ÁLL, HOGY SZERENCSÉS, BOLDOG ÉS SIKERES LEGYEK.
A PÉNZ SZABADON BŐSÉGESEN, SZAKADATLANUL ÁRAMLIK FELÉM,
VALÓBAN ÉRDEMES VAGYOK A VILÁGMINDENSÉG GAZDAGSÁGÁRA,
AZ ANGYALOK PÉNZÜGYI JÓLÉTTEL ÉS BIZTONSÁGGAL ÁLDANAK MEG ENGEM, ÉN PEDIG CSERÉBE TEHETSÉGEMMEL ÉS SZERETETEMMEL ÁLDOK MEG MÁSOKAT 



Négy Arkangyal
Michael
Erő, hit, félelmek és árnyék minőségek leküzdése, átlényegítése, energiatestünk megtisztítása, blokkoló energia minták és kötések elengedése. Spirituális test – megtisztítása és felszentelése.
Rafael
Tudás, lélek, elme és szív gyógyítás, öngyógyító erő, regenerálódás, nyugalom, lelki béke, szorongás és levertség leküzdése, spirituális látás. Mentális test – megtisztítása és felszentelése.
Gábriel
Szellemi vezettetés, isteni küldetés felfedése, halogatás megszüntetése, cselekvés, ihlet és kreativitás, intuíció, égi kapcsolat, szellemi üzenetek. Asztrális test- megtisztítása és felszentelése.
Uriel
Megbocsátás, gyakorlati útbaigazítás, vezettetés, inspiráció, fizikai manifesztáció, földelés, az égi minőségek lehorgonyzása, ősi tudás felélesztése. Fizikai test – megtisztítás és felszentelése.http://money-magic.hupont.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése