2014. január 26., vasárnap

KARMAOLDÁS UTÁN:""Amit eddig hallgattam sok meditáció, és decemberben mondtam Neked hogy herótom van már tőle mert nem IGAZ, most teljesen máshogy hallgatom,mert már belülről érzem :)

Értitek a külömbséget?     "mert már belülről érzem" Megszerette magát és rájött ÖNMUNKA  a boldogság kulcsa ,ő TÉNYLEG SOKAT DOLGOZOTT MAGÁN,ÉS EGGYÜTT VELEM  Gabi

Szia Gabi!

Jövő héten találkozunk, de annyira azt érzem írnom kell, mert talán jövő héten már nem ez jönne :)
2013-ra egy kemény, bizonytalansággal, feszültséggel, és sok-sok-sok sírással teli év volt számomra.Szakítás előtti és utáni időszakra bontom én.

Szakítás előtt mit éreztem: elégedetlenség a párkapcsolatommal, boldogtalanság, család utáni vágy, félelem a magánytól, félelem a sötétségtől, félelem a munkahely elvesztésétől, megfelelési vágy egy "képnek", túlterheltség, betegségek, vágyak beteljesülésének hiánya

Szakítás után mit éreztem: mély hiányérzet,az illető elengedés utáni vágy, konfrontálódás egyedülléttel, konfrontálódás félelmekkel, üresség, tervtelenség, mély fájdalomérzet, rengeteg könny, vívódás Istivel (nem akar de nem enged érzés), kisebbségérzés, magabiztosság hiánya, zárkózottság, küzdelem

És 2014 :)

Úgy érzem régóta nem voltam ennyire közel magamhoz, régóta nem éreztem ilyen "teremtőképességet", belső biztonságot, megélem a pillanatot, érzem hogy fejben teremtek és nem kell "küzdenem", türelmes lettem mert tudom, hogy kérek, és megadatik, mert kéréseim belülről jönnek és jók! Talán életemben most először tudok egyedül aludni :) Életemben először érzem azt, hogy megtaláltam a hivatásom, amivel értéket tudok teremteni.
Mindez nem jöhetett volna el, ha nem szakítok a párommal , ha nem élek egyedül, ha nem ejtem azt a sok könnyet, ha nem adom meg magamnak ezt az időt, ha nem foglalkozom magammal ennyit. És nagyon hálás vagyok érte :) 

Amit eddig hallgattam sok meditáció, és decemberben mondtam Neked hogy herótom van már tőle mert nem IGAZ, most teljesen máshogy hallgatom,mert már belülről érzem :)

Örülök, hogy szeptemberben Rád találtam, mert ezen az úton nagyon sokat segítettél nekem :) Nagyon jól estek mindig, a pozitív szavaid, tippjeid,gyakorlataid. Remélem, hogy én is ilyen jó hatással tudok lenni majd az emberekre :)

Szép napot Neked!
Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése