2013. október 10., csütörtök

Amikor rájövünk megérdemeljük a jót az életben

Kedves Gabi!

Örülök hogy rád találtam ,és hozzád vezettek az angyalok.A sok blokkoldás
segített  abban hogy egy rossz házasságot könnyeben dolgozzak fel,és lépjek ki,
mondtad a változás majd meghozza a gyümölcsét.
És így lett a fiam akivel évek óta nem beszéltem ,felhívott és kérte hogy hétvégén az új barátnőjével
eljöhessen hozzám. Azóta is többször beszélünk telefonon egy héten. Mintha varázslat történt volna.
Egzisztenciálisan is féltem kilépni,de bele vetettem magam ,és döntést hoztam,2 héten belül kaptam egy jó álláslehetőséget egy tanácsadó cégnél ,ahol elő léptettek,így megszűnt az anyagi nehézségem. Mondtad hogy a munkám által fogok megismerkedni a párommal. Akkor még nem is volt munkám
kicsit kételkedtem ebben megmondom neked őszintén
Munkahelyi ebéden voltunk ahol egymás mellé kerültünk,és már az első este ö is és én is tudtam hogy
nekünk egymás mellett a helyünk. Egy kilátástalan boldogtalan emberből,most kiegyensúlyozott boldog ember lettem.
Hálás köszönet
Ancsika




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése