2013. szeptember 14., szombat

A múltban tett fogadalom és fájdalomminták feloldása:


- Kérem a Kegyelem és az Irgalom Angyalait, hogy Fényükkel oldják fel a testemben lerakódott fájdalomminták hatásait, mindazt, ami már fizikai szintre leképeződött és megjelent betegség formájában a testemben.

- Kérem oldjanak fel minden ehhez kapcsolódó mintát, fogadalmat, esküt és vállalást, amit a múltban kötöttem és a jelenemre hatással van,- szenvedéssel, áldozattal, küszködéssel jár.
Minősítsék át, emeljék a Fénybe, és az Új Energiában megtisztulva, új tartalmat nyerve szolgáljon engem, hogy már én is tudatosan szolgálhassak vele.

- Elengedem a fájdalmat, elengedem a múltat, csak az újat teremtem.
Kérem az Angyali Erőket, hogy segítsenek hozzá engem!
Ámen!
Így legyen, így van!
Áldás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése