2013. június 12., szerda

Megtapasztalás II

Az írás mindig közel állt hozzám,amikor elkezdek írni szavakból mondatok,mondatokból oldalak lesznek.
Csak úgy ömlik ki belőlem az írás aztán egy napom amikor  megszűnt bennem az égető érzés amivel az életemben a dolgaimat kezeltem,ami hajtott mindig ,elmúlt az írás utáni szenvedélyem is  és szépen elmaradtak a napló írásaim az esti órákban . És teljesen befejeződött.
Beálltam egy sorba. Amit a társadalom diktált. Azelőtt szenvedélyes filmnéző voltam,szenvedélyes könyvolvasó voltam,és mindenhez szenvedélyesen nagy tervekkel közelítettem meg. Aztán csak azon kaptam magam hogy nagyon fáradt vagyok,megkeseredett,bár mindenem megvolt nem tudtam semminek örülni. És még azt sem tudtam megfogalmazni minek örülnék. Körbenéztem és ilyen embereket láttam magam körül
Mintha rájuk lett volna írva Én nem ezt és nem így,akartam élni,nem ezt akartam. Utólag tudom mindenki azt vonza be amilyen rezgés számon van ö. Én is ezen a rezgés számon mozogtam. Boldogtalan voltam,de nem tudtam igazán mi az oka. Csak mentem és csináltam amit elvár a társadalom tőlem. Egy nap aztán egy  kórház kórtermében pofozgattak arra eszméltem fel,és arra az érzésre hogy haragszom hogy felpofoztak ,mert ahol voltam ott béke ,nyugalom szétáradó szeret volt . Ez volt az első halálközeli élményem . Az első elájulásomat követte még négy . Az orvosok nem tudtak rá magyarázatot adni ,minden leletem rendben volt.
Jártam sok helyen vele.
De rá kellet jöjjek hogy az igazság mindig bennünk van. Minden kérdésre magunknak kell válaszolnunk. De kellet hozzá pár szakember hogy rávilágítson a problémámra. 34 évesen nem azt az utat jártam amire leszülettem. És ezek jelek voltak. A halál közeli élményeim során egyáltalán nem akartam visszatérni onnan ahol voltam,Szétáradó szeretet ölelt körbe,nincsenek törvények,vagy igazságok ezt vissza gondolva is az agyammal alig lehet felfogni. Azok a színek amik körbeöleltek olyanok voltak mint amikor egy vízcsepp a szempillánkra esik és azon keresztül belenézünk a napba,gyönyörű De egy energiaszerű "lény"minduntalan visszatessékelt az életbe. Jártam sok helyen ,előző életekbe vittek vissza,és megértettem hogy ami velem született adottság azt nem használom,ha felvállalom az életfeladatomat akkor leszek teljes ember. És így is lett . Már kicsi koromban megmutatkozott az a képességem hogy ránézek valakire,eltöltök vele egy kis időt és tudom mi a baja vagy mit kellene tenni hogy jobb legyen az élete. Rendszerint bejöttek amiket mondtam,sok barátom lett,és sokszor felhívtak kikérni a tanácsomat. Nem tudtam akkor még hogy ezeket nem én találom ki hanem csatornáztam. Volt egy eset nagyon szeretem valakit és éreztem hogy valami hazugság van a levegőbe de az illető az ellenkezőjét mondta amit én éreztem 4 héten át tartott . Amit éreztem az ellenkezőjét állította,nincsen semmi baj,azt tudni kell róla hogy nagyon sokan ismerik az Országban és nem véletlenül vált azzá ami nagyon nagy meggyőző képessége van,bárkinek a személyiségét fel tudja térképezni és pár percen belül belehelyezkedik az ö személyiségébe és a saját nyelvén meggyőzi bármiről Tehát úgy beszél amit az adott  ember hallani akar. Már-már kezdtem kételkedni magamban . Amikor  egy reggel felkeltem kaptam egy jelet . Két mondatban amit azt sem tudtam mit jelent bizonyságot nyert az igazam . Két mondatot mondtam Egy helyszín volt benne ,egy ing ami jelentőséggel bírt,és egy név. Én nem értettem de azt annál inkább ami ezután következet,megnyíltak a a kapuk és mindent megtudtam,tulajdonképpen úgy hogy semmit sem tudtam,de az illető azt hitte ott voltam a helyszínen. Fájdalmas volt,de tiszta üggyé vált,és újra feléledt bennem az az érzés hogy figyeljem a jeleket. Ez a találkozás erre kellet hogy vissza  találjak az utamra . Sok ember jön el hozzám  számtalan élethelyzetet hallgatok ,és rájöttem most vagyok csak az utamon. . Az elájulásaimat követően akikhez elmentem,kineziológus,asztrológus,előző életek blokkok oldása,mind egytől egyig ezt a képességemet hozta előtérbe ,ezzel kell segítenem az embereken. Nem véletlen hogy parapszichológiát tanultam használjam. Sokszor olyan összefüggések ,találkozások vannak az életekben amit csak visszafele nézve érthetünk meg néha. És most újra írok,olvasom a könyveket és tanulok azt csinálom amit szeretek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése