2013. július 19., péntek

Szerelem Teremtése

Megosztom veletek én is a történetemet .Ez az érzés már egyszer a hatalmába kerített,most 34 évesen megint. Én egy nagyon érzékeny ember vagyok tulajdonképpen szerencsés is. De mindig tudd mit kívánsz és pontosan fogalmazd meg mert abból baj lehet. Egy ideje már egyedül neveltem a kislányomat és mindig csak a barátnőmnek azt az érzést hajtogattam hogy nem érdekelnek a pasik ,csak egy érdekel ,egy érzés ami amikor találkozunk elsöprő erejű legyen.Ezt akartam megteremteni ,sikerült Egy nap úgy hozta a sors ,elég szövevényes módon de ezt most nem részletezem hogy találkoztam ezzel a fergeteges érzéssel és magával a férfivel. Én egy üzletben voltam és ö bejött egy  üzleti dolog miatt bele néztem a szemébe ,mintha mindig ismertem volna,aznapról  minden egyes  nap beszéltünk telefonon,és kialakult részemről a szerelem ami már első látásra is az volt . Aztán jöttek a bajok igazándiból nem értettem mindent megtettem szerettem nagyon,de éreztem mintha csak kihasználna csak valamire kellek neki. Nem tudtam elengedni ,Küszködtem ,sírtam sokat . És megértettem azt mondtad ez egy karmikus kapcsolat volt ,elkerülhetetlen,előző életében én bántam így vele  ,és most  a javamra 70%-ban ledolgoztuk a karmánkat,30% ö még karmaadósom..
Dolgoztunk ezen a blokkoldáson,elengedésen és köszönöm sikerült. És már látom azt amit a rózsaszín szemüvegen át nem láttam róla  . Hálát adok Istennek hogy elvett tőle.És köszönöm Gabi hogy segítettetek a könnyebb és kevésbé fájdalmas elengedésben.
                                        Henri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése