2013. július 19., péntek

Mindig éreztem más vagyok

Kedves  Gabi én is leírom a történetemet. A barátnőm unszolására mentem el hozzátok . Nagyon sokszor fáj a fejem,a nyakam  ,különös képen a lapockám alatt egy pontban mintha szűnni nem  akaró fájdalom lett volna. És valahogy az életem se a helyes kerékvágásban zajlik,egyik férfi a másik után .de ehhez nem sok kedvem van. Szeretnék megállapodni.
Mindig éreztem hogy van bennem valami.. Csak az angyalaimmal beszéltetek és közvetítettétek nekem ,és mondtátok hogy rengeteg megszálló van rajtam,és  több évszázados családi kötés.
Amit ebből az egészből láttam és ezt mondták is hogy gyógyító vagyok és voltam  ,valamelyik előző életembe fekete magiját alkalmaztam ,és karóba húztak,és egy fajta mágikus kötést raktak rám ,na ahova a kezed mutatott pontosan ott fájt mindig éveken át. A nagymamám aki meghalt  nem ment el ott ült a nyakamba szó szerint . El kellett küldenem a nagymamát megkérdezni miért van itt,és aztán elküldtem megszűnt a fájdalom a hátamba és a nyakamba. Azóta sem fáj,csak néha a fejem.
Sokkal könnyeben jöttem ki tőletek. És azóta kaptam munkalehetőséget és a gyógyítási területen mint amit  mondtatok,a párkapcsolat várat magára de boldogabb ember lettem,és majd megyek hozzátok párkapcsolati meditációra is.Az a következő lépcső.
                                                      Köszönettel Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése