2013. július 18., csütörtök

Afrikai rabszolga voltam

Kedves Gabi.
Azért fordultam hozzátok,kiskorom óta akár hányszor,meglátok egy színes bőrű embert,vagy a kertben kellett valamit segédkeznem a szüleimnek a pánikroham kapott el. Pánikroham kap el ha megmondják mit csináljak. Rengeteg emberi kapcsolatom romlott meg ,csak akkor érzem jól magam ha kitörök ordítók és LÁZADOK Rengeteg rémálom gyötör és nem mennek rendben a dolgaim. Se emberileg se anyagilag
Amikor gyerek voltam  a szüleim minden vasárnap templomba vittek . Buzgó Katolikusok voltak. A gyülekezet teljes egészében fehér emberekből állt. Amikor öt éves voltam  a szüleim mindig beszélgettek a pappal ,és én egyre idegesebb lettem végül kiabáltam. És elvittek onnan. Később édesapám szerette volna ha a ház körüli munkába részt veszek . Mindig fojtogató érzés fogott el,és pánikrohamaim voltak.
Nem voltam hajlandó együttműködni minden alkalommal azt mondták, hogy segítsek a kertben. Minden más házimunkát rendben megcsináltam   de egyszerűen nem tudtam rávenni magam, hogy bármilyen a kertészkedéssel kapcsolatos munkát elvégezzem. De voltak alkalmak amikor édesapám beteg lett és ki kellett mennem a kertbe minden alkalommal, amikor kénytelen volt megtenni, éreztem az égető fájdalmat  a hátamon. Nem tudtam mi az de nagyon fájt.
Egy éjszaka, én felébredt egy rémálom kellős közepén a szüleim berohantak hozzám. Azt mondták, már kiabáltam amikor beértek a szobába  egy afrikai akcentussal kiabáltam,majd magyarul : "Ne bánts megint!" Amikor elmentem hozzátok utaztattatok. Amit láttam , hogy én vagyok a reinkarnációja egy afrikai rabszolga a 19. század elején. Akit nagyon keményen ,tartottak. Pamut mezőkön dolgoztam éjt-nappalát téve . Egy hatalmas fából készült hajón érkeztem meg a többi színes bőrű rabszolga közé . Beszélgetni nem lehetett és rengeteg verést kaptunk  a hátunkra kötéllel hogy jobban dolgozzunk.

Éjszakánként már sok látomásom volt és mindig zaklatottan fáradtan keltem ki az ágyból. Aztán amikor utaztattatok. Láttam egy égő keresztet  és kísérteties fehér számot. És beugrott lázadást szítottam és megbüntettek  keresztre feszítettek valami sámán ,vagy boszorkány elátkozott és azt a fehér számot a két csuklómra égette. Mormolt valamit és aztán felgyújtottak a keresztel együtt. Meghaltam
Vége lett az utaztatásnak és valami arra késztettet hogy ránézzek a csuklómra mert emlékeztet valamire ,mind a két csuklómon egy furcsa alakú anyajegy van..
Ahogy eljöttem tőletek,a mindig fájó hátamon nem éreztem fájdalmat,és olyan könnyedén lépkedtem mintha újszülött lennék . Éreztem hogy az életeken át tartó átok ,amivel megbélyegeztek feloldottuk. Sok blokk került feloldásra mert az életem gyökeresen megváltozott jó irányba.
Sokkal jobb és nyugodtabb lettem,nincsenek rémálmaim . És  rátaláltam valamire ami nagyon jó érzéssel tölt el., a blokkok oldására az életfeladatom is feloldásra került mert olyan civil szervezeteknél. dolgozom,alapítványoknál ahol az Afrikai éhező emberek életét próbáljuk jobbá tenni,segíteni rajtuk.
Most érzem csak hogy teljes az életem . Egy  teljesen kicserélt embert kaptak az ismerőseim. Ja  és még egy kis érdekesség:a csuklóimon  belül az anyajegy kezd halványodni.
Köszönöm nektek ezt a hatalmas élményt.
Gábor



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése